SAMARA

Recentebeoordeling


5 sterren uit 1564 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Samara. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 22:10 Bezorging kwartiertje ofzo, altijd om te bewonderen, zelfs met dit weer. Het eten was weer heerlijk, we halen hier meestal kapsalon lams. De lams is zalig en de patat krokant. De XL is echt een stortcontainer vol. Je hebt een flinke trek nodig. Dank U.
17 jun 2026 om 23:07 eten is altijd goed bij jullie. alleen 1 aandachtspuntje. goed kijken met de sauzen. 3 laatste bestellingen wil ik alleen de sambalsaus op mijn Turkse pizza. en toch 3 keer knoflooksaus erop. het gaat wel op hoor. maar niet altijd trek in. maar was lekker
6 jun 2026 om 6:21 Heerlijk gegeten, een van de beste in de stad
17 mei 2026 om 2:33 heerlijk gegeten
2 mei 2026 om 21:28 Snel bezorgd en heerlijk eten
17 apr 2026 om 20:04 Beste döner in Den Haag